فال روزانه 21 دی

فال روزانه 21 دی: فال روزانه 21 دی بر مبنای ماه تولد بوده که باید توجه داشت که تنها بعنوان سرگرمی میتوان روی آن حساب کرد.

فال روزانه: متولدین فروردین ماه

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می‌آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی‌شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال روزانه: متولدین اردیبهشت ماه

شما دنیایی از احساسات دارید که کاملا از نظرها غایب است و امروز احتمالا می خواهید که این راه را برای خودتان نگاه دارید چرا که باعث می شود همه چیز خیلی راحتتر به نظر برسد.. ممکن است فکر کنید که بتازگی در معرض توجه قرار گرفته اید و فقط می خواهید که برای مدتی از ستاره مجلس بودن صرف نظر کنید. از این زمان برای جمع آوری احساسات تان استفاده کنید و انرژی تان را شارژ کنید برای اینکه دوباره آن را برای انجام دادن کارهای حساسی در طی روزهای آینده نیاز خواهید داشت.

فال روزانه: متولدین خرداد ماه

شما در حالیکه تمام مسئولیت‌های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده‌اید، می‌خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید، اما هروقت که می‌خواهید کمی تفریح کنید اولویت‌هایتان نیز به سرعت تغییر می‌کند! مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می‌کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می‌رود را انجام دهید.

فال روزانه: متولدین تیر ماه

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!

فال روزانه: متولدین مرداد ماه

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روزانه: متولدین شهریور ماه

شما می توانید درباره چیزهایی که می خواهید سخت گیر باشید و فرصت خود را به خاطر یک تجربه جدید از دست بدهید حتی اگر دقیقا با تصویری از ایده هایی که در ذهن تان دارید منطبق نباشد. ممکن است از یک رابطه یا یک فرصت سرمایه گذاری عقب نشینی کنید به خاطر اینکه آنها دقیقا با انتظارات شما هم خوانی ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنید. هر چیز مهمی ارزش صبر کردن را دارد. بنابراین قبل از اینکه پاسخ نهایی خود را صادر کنید چند هفته ای صبر کنید.

فال روزانه: متولدین مهر ماه

شما معمولا قادرید که با شایستگی نیازهای خود برای داشتن یک رابطه خوب دنبال کنید اما امروز سیاره حاکم شما ونوس دوره تنزل کننده خود را در هفتمین خانه از “معاشران” شما شروع کرده است. شما تمایل دارید که خودهمزمان که به دیگران کمک می کنید تا به رضایت در زندگی شان دست یابند استعدادهای درونی خود را نیز شکوفا کنید. و اگرچه کلید تمرکز شما هنوز شامل آنهایی می شود که دوستشان داریداما اکنون بیشتر مایلید که آنچه را می خواهید بررسی کنید. خوشبختانه در دراز مدت این داوری و قضاوت در مورد امکانات تان می تواند روابط شما را استوارتر سازد.

فال روزانه: متولدین آبان ماه

ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله‌ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

فال روزانه: متولدین آذر ماه

ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!

فال روزانه: متولدین دی ماه

امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از “جزییات‌تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

فال روزانه: متولدین بهمن ماه

امروز شما در حالت و خلق خوشی و تفریح هستید و خوشبختانه بیش از آنکه فکرش را بکنید این کار راحت است. تنها مشکل وقتی است که این نکته را کشف می‌کنید بیشتر از آنکه انتظار داشته باشیداین کار پیچیده و دشوار است. انرژی قبلی خود را برای موضوعات ساده و بی اهمیت هدر ندهید؛ فقط با نور درونی و راهنمای خود در روز پیش بروید و صبر کنید تا این دشواری‌ها بگذرند.

فال روزانه: متولدین اسفند ماه

شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه ها ی پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *