استراماچونی: امید به بازگشت و سرمربی استقلال شدن (ورزش سه)

استراماچونی امید به بازگشت و سرمربی استقلال شدن (ورزش سه): آندره‌آ استراماچونی در گفتگو با رسانه خارجی اظهار کرد: من ایران را ترک کردم؛ طبیعتا روز جمعه از این موضوع خیلی ناراحت بودم. وقتی سوار هواپیما شدم، می‌دانستم یک تصمیمِ خیلی سخت است.

او درمورد اینکه عنوان کرده «اگر مشکلات حقوقی برطرف شود، حاضر است فردا به استقلال برگردد» و مشکل اصلی او چه چیزی است، گفت: قبل از هر چیز باید این موضوع را برای طرفداران استقلال روشن کنم و تماشاگران باید این موضوع را از دهان من بشنوند. هواداران استقلال باید بدانند یک قراردادی وجود دارد. اتفاقاتی در ماه‌های اخیر افتاده است که باید بگویم از همان ابتدا با وجود هشدارهایی که داده بودیم و با وجود اینکه این اراده را داشتیم تا بخاطر بازیکنان، باشگاه، تماشاگران و خودم این شرایط را قبول کنیم، ولی به جایی رسیدیم که ضرب العجل نهایی را بدهیم.

سرمربی سابق استقلال اضافه کرد: اتفاقاتی قبل از مسابقه با شهرخودرو افتاد که نمی‌خواهم دقیقا آنها را توضیح دهم ولی باشگاه قادر نبود که به تعهدات خود در قرارداد با ما عمل کند و این رفتارشان با یک مربی حرفه‌ای درست نیست و ادامه کار را ممکن نمی‌کرد. برای من کافی است که استقلال نشان دهد مشکل حل شده و قادر است تعهداتی که در قرارداد پای آن امضاء گذاشته را عمل کند.

استراماچونی درباره اظهارات اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مبنی بر اینکه عنوان کرده «باشگاه استقلال تخلفی انجام نداده، استراماچونی ۳۴۰ هزار یورو دریافت کرده و باید طبق قرارداد سر تمرین حاضر می‌شد»، اذعان کرد: قبل از هر چیز، من نمی‌دانم چرا این فرد به این شکل صحبت می‌کند. وقتی من می‌گویم استقلال تعهدات خود در قرارداد با من را عمل نکرده، غیر واقعیت نگفتم و شاید اعضای هیات مدیره یا مدیرعامل استقلال به آقای خلیل‌زاده اطلاعات درستی نرساندند چون ایشان حرف‌هایی را می‌زنند که آنها در ایمیل‌هایشان متضاد آن را نوشته‌اند.

استراماچونی امید به بازگشت

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *